07 noviembre 2010

FIN DE SEMANA DE PROTESTAS CONTRA LA VISITA PAPAL A BARCELONA...

Fin de semana de protestas contra la visita papal en BarcelonaLa policía deja marchar a los retenidos, aunque se ha impedido que se dirigan hacia la Plaza de la Catedral. Los manifestante regresan a la sede de la CGT de Barcelona...
Kaos. Països Catalans Para Kaos en la Red 6-11-2010 a las 16:32 2401 lecturas 10 comentarios
www.kaosenlared.net/noticia/fin-semana-protestas-contra-visita-papal-barcelona-seguimiento
Las protestas compitieron con el apoyo al Papa en Barcelona
14:00
Protestas, manifestaciones y sátiras mostraron el rechazo a Benedicto XVI, que concluía su visita al Estado español en la capital catalana.
Un grupo de homosexuales se besaron en la boca ante la nueva basílica barcelonesa, poco después que el sumo pontífice saliera alrededor de las 9h00 locales (8h00 GMT) desde el Palacio Episcopal en el "papamóvil" que lo trasladó hasta la Sagrada Familia.
Mientras Benedicto XVI rezaba el Angelus bajo la fachada del nacimiento de la Sagrada Familia, alrededor de 2.000 personas manifestaron su protesta contra su presencia bajo el lema "Ni Papa ni hostias" y "Jo no t'espero".
Tras leerse manifiestos en los que se condenaba la posición de la Iglesia ante el matrimonio homosexual, el aborto y el papel de la mujer, los manifestantes interpretaron desde un escenario sátiras.
Unes 400 persones clamen contra el Papa per discriminar les dones
12:30Barcelona (ACN).- Al voltant de 400 persones s'han manifestat a la plaça Universitat de Barcelona per mostrar el seu 'rebuig' a la visita del papa Benet XVI i al tracte que l'Església catòlica te amb les dones. Així, sota el lema 'fora els rosaris dels nostres ovaris', dones i homes han expressat la seva discrepància amb crits de caire feminista i han mostrat pancartes contra l'esdeveniment papal i les tesis de la cúpula eclesiàstica. Disfresses que parodien el Papa, banderoles on es llegia el lema 'Jo no t'espero' i cartells criticant Benet XVI o en favor de l'alliberament sexual i feminista han estat els protagonistes de la concentració, que s'ha desenvolupat sense incidents ni intervencions policials.
Beso colectivo gay en protesta por la visita del Papa
12:30 Un centenar de activistas homosexuales critican con un "acto de amor reivindicativo" el posicionamiento del Vaticano sobre la libertad sexual
Un centenar de activistas gais y lesbianas se han besado hoy en un acto colectivo cuando el papamóvil de Benedicto XVI pasaba ante el Museo Diocesano para dirigirse al templo de la Sagrada Família de Barcelona. Los miembros del colectivo homosexual, que se han colocado en una zona de la plaza de la Catedral y han celebrado este acto en protesta por la visita del Papa y su posicionamiento sobre la libertad sexual, especialmente ante el divorcio y el uso de preservativos.
Jordi Petit, dirigente histórico del movimiento gay en Catalunya, ha manifestado: "La jerarquía eclesiástica hace muchos años que ataca los derechos básicos humanos", como su insistencia en la prohibición de preservativos. Petit ha especificado que dirigía esta crítica a la jerarquía de la Iglesia, y no "a los cristianos de base que hacen un trabajo positivo", y se ha pronunciado por un estado laico en el que "la política vaya por su lado y en el que la religión sea algo personal". "Hemos recibido al Papa con un acto de amor reivindicativo", ha señalado.Los gays y lesbianas han coreado lemas como "Vote, vote, vote, pederasta el que no vote" o "la Iglesia que ilumina es la que arde".
12:00
Adreça: www.alertasolidaria.org A pocs minuts de les dues els Mossos d’Esquadra han efectuat diverses càrregues policials contra un petit nombre de persones que provenien d’una concentració en contra la visita del Papa. Continuen en aquests moments (14’15h) unes cinquanta persones segrestades pels Mossos a la Plaça Catalunya. Beneida democràcia: segrestades i silenciades les protestes, arriba el torn dels Mossos. Desconeixem encara si hi ha detencions o ferits.A pocs minuts de les dues els Mossos d’Esquadra han efectuat diverses càrregues policials contra un petit nombre de persones que provenien d’una concentració en contra la visita del Papa. Continuen en aquests moments (14’15h) unes cinquanta persones segrestades pels Mossos a la Plaça Catalunya.La Sagrada Rambla ha estat de nou el motiu de la topada quan els Mossos n’han volgut bloquejar l’entrada. Sense cap sentit, desconvoncada la concentració que hores abans s’havia iniciat al Passeig de Gràcia amb la Gran Via, la policia autonòmica ha perseguit el grup de concentrats i els ha superat barrant-los el pas a l’entrada de la Rambla. Allí s’ha produit la lògica indignació dels qui no entenien l’enèssim bloqueig al centre de la ciutat i els Mossos han respost amb la violència habitual, repartint hòsties a tot Déu.Prèvies espirituals: marcant terreny, ahir a la tarda, obstruint el trànsit rodat durant dues hores, la Brigada Mòbil dels Mossos d’Esquadra van anul•lar el dret de manifestació a la Federació Local de la CGT. Els van mantenir segrestats tot aquest temps amb un enorme cordó policial a l’alçada de la seu de Foment del Treball, impedint-los avançar per Via Laietana. Podeu veure el vídeo fet per l’ACN clicant aquí:www.acn.cat/acn/581477/General/video/CGT-Papa-Benet-XVI.html?subid=1

No hay comentarios:

Publicar un comentario